نشان دادن ظرفیت های جمهوری اسلامی موجب امید آفرینی در جامعه می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت : نشان دادن ظرفیت‌ها و زیبایی‌های جمهوری اسلامی ایران موجب امید آفرینی و اشغالزایی در کشور و استحکام میهن اسلامی ما می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارادوکس نیوز مسعود بصیری در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که در سالن اقشار سپاه صاحب الامر برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور

کد خبر : 540
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 15:44
نشان دادن ظرفیت های جمهوری اسلامی موجب امید آفرینی در جامعه می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت : نشان دادن ظرفیت‌ها و زیبایی‌های جمهوری اسلامی ایران موجب امید آفرینی و اشغالزایی در کشور و استحکام میهن اسلامی ما می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارادوکس نیوز مسعود بصیری در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که در سالن اقشار سپاه صاحب الامر برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور صبح امروز حمایت خود را از افزایش پهنای باند اعلام کردند که البته ما نیز به نوبه خود از این اقدام تشکر می‌کنیم اما گلایه مند هستیم که رئیس جمهور اجازه می‌دهند تلگرام و توئیتر به راحتی علیه مردم ما فیلترینگ اعمال کنند.

وی افزود: از وزیر ارتباطات نیز که یک شبکه داخلی برای نشر ارزش‌ها مهیا نکرده است گلایه مند هستیم.

بصیری خاطر نشان کرد: از کسانی که کسب‌وکار مردم را به نرم افزارها وشبکه‌های اجتماعی خارج از کشور گره زده‌اند نیز گلایه مند هستیم چرا که باید هر آن منتظر این باشیم که آیا فیلتر اعمال می‌شود یا خیر.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور خاطر نشان کرد : متاسفانه سامانه فیلترینگ در کشور ما عملاً بر عکس اجرا شده است و این در حالی است که هیچ ملتی اختیار خود را دست دیگران نمی‌دهد.

بصیری عنوان کرد: نرم افزارهای داخلی موجب افزایش توان داخلی خواهد شد که ایجاد اشتغال را به دنبال دارد که مسئولان دولتی امروز باید پاسخ دهند که چرا فضای اشتغال را به خارج از کشور برده‌اند؟

مسئول بسیج رسانه کشور تاکید کرد: نباید فضای مجازی و امنیت مردم را جناحی و سیاسی کنیم چرا که این امر سبب می شود تا بیگانگان به راحتی به کشور آسیب زنند.

بصیری اعلام کرد: ولنگاری در فضای مجازی به کودکان، نوجوانان و جوانان ایرانی آسیب وارد کرده است و بسیاری از مردم در فضای مجازی به راحتی قربانی عده‌ای کلاهبردار می‌شوند.

وی تاکید کرد: نشان دادن ظرفیت‌ها و زیبایی‌های جمهوری اسلامی ایران موجب امید آفرینی و اشغالزایی در کشور و استحکام میهن اسلامی ما می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در پایان گفت: رسانه وزن و توانمندی بسیار زیادی دارد و تا آن جایی که در توانمان باشد برای امنیت شغلی خبرنگاران تلاش خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp