اعتبارات شهرستان باید به جا و بهینه هزینه شود

فرماندار شهرستان البرز گفت: مدیران باید متناسب با اعتبارات شهرستان از اعتبارات ملی هم در تکمیل پروژه جذب و هزینه کنند و البته باید اعتبارات را به موقع ، به جا و بهینه هزینه کرد. به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارادوکس نیوز محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز ، در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که

کد خبر : 546
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 11:49
اعتبارات شهرستان باید به جا و بهینه هزینه شود

فرماندار شهرستان البرز گفت: مدیران باید متناسب با اعتبارات شهرستان از اعتبارات ملی هم در تکمیل پروژه جذب و هزینه کنند و البته باید اعتبارات را به موقع ، به جا و بهینه هزینه کرد.

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارادوکس نیوز محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز ، در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که با حضور نماینده برنامه و بودجه استان در محل فرمانداری برگزار شد ، اظهار کرد : مدیران باید متناسب با اعتبارات شهرستان از اعتبارات ملی هم در تکمیل پروژه جذب و هزینه کنند و این اعتبارات باید به موقع ، به جا و بهینه هزینه شود .

وی افزود: ضروری است با پیگیری مداوم در بهره برداری و افتتاح پروژه ها سرعت عمل به خرج داد چراکه هرچه زمان بهره برداری به تعویق بیافتد به همان میزان هزینه ها نیز افزایش می یابد.

نصیری خاطر نشان کرد : برخی پروژه های عمرانی در شهرستان تخصیص صد در صدی دارند و تا پایان دولت به بهره برداری خواهند رسید .

فرماندار شهرستان البرز در پایان ملاک تخصیص اعتبار بیشتر در سال آینده به ادارات و پروژه ها را، میزان جذب در سال جاری دانست و گفت اداراتی که موفقیت بیشتری در جذب داشته باشند اعتبار بیشتری دریافت خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp