بهره‌برداری از پروژه‌های ۵۲ میلیارد تومانی شهرستان البرز در دهه فجر

فرماندار شهرستان البرز گفت: بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری پروژه های دهه فجر در شهرستان البرز تخصیص داده شده است که این پروژه ها صرفا پروژه هایی است که تا ۲۵ بهمن امکان بهره برداری آن ها وجود دارد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارادوکس نیوز محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز

کد خبر : 549
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1399 - 11:14
بهره‌برداری از پروژه‌های ۵۲ میلیارد تومانی شهرستان البرز در دهه فجر

فرماندار شهرستان البرز گفت: بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری پروژه های دهه فجر در شهرستان البرز تخصیص داده شده است که این پروژه ها صرفا پروژه هایی است که تا ۲۵ بهمن امکان بهره برداری آن ها وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پارادوکس نیوز محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که صبح امروز در فرمانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد : شهرستان البرز به جهت توانمندی های فراوانی که دارد علاوه بر بخش صنعتی در حوزه کشاورزی و تولید محصولات کشاورزی و استراتژیک نیز اهمیت فراوانی در استان دارد.

وی افزود: در دهه فجر امسال پروژه های مختلفی را در سطح شهرستان البرز بهره برداری خواهیم کرد.

نصیری اعلام کرد: برای پروژه های دهه فجر که افتتاح و بهره برداری خواهد شد بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده که از این میزان بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان در حوزه عمرانی، ۴ میلیارد تومان در حوزه فرهنگی و بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در حوزه اقتصادی بوده است.

فرماندار شهرستان البرز در پایان گفت: در راستای بهره برداری از پروژه ها ۱۱۵ نفر اشتغال مستقیم و ۱۰۵ نفر اشتغال غیر مستقیم خواهیم داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تخفیف ویژه خبرنگاران
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp